Khamis, 25 Oktober 2012

HARI BERKAT


Selamat Menyambut ‘Aidil Qurban | ‘Eidul Adha 1433 Hijriyah yang kita lewati Hari ‘Arafah sebentar tadi.

Semoga Allah s.w.t memberkati dan menerima amal kita semua pada Hari 'Arafah dan ‘Aidil Qurban yang besar ini. Jangan lupa untuk mengambil bahagian dalam detik kerohanian hari ini melalui Shalat, Do’a, Membaca Al-Qur’an, Zikir, Puasa, Sedekah, menghulurkan bantuan sesama kita serta semua perkara yang baik yang bertujuan membawa kita lebih dekat kepada Allah Tuhan Semesta Alam dan  jalan yang lurus yang ditetapkan oleh Rasulullah Mohammed s.a.w, dipimpin Ahlul Bayt s.a dan diteladani para Sahabat r.a.

Wilayah yang membawa kepada fikiran apabila setiap jiwa akan menunggupenghakiman Allah, Tuhan Yang Menguasai Hari Pembalasan... Semangat terkenal untuk perbuatan yang mulia dan dorongan inspirasi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Konsep fikir yang berakar umbi ajaran yang benar. Aspirasi pencerahan pemikiran melalui ilmu, pembinaan idealisme serta aktivisme dan bimbingan yang komited kepada masharakat. Dibangun atas dasar peduli kekitaan, cinta dan harmoni serta memelihara kemuliaan manusia. ‘Izzah umat hanya akan dicapai jika Islam diamalkan selengkapnya.

Tiada Hak Cipta Dalam Islam. Mohon Sebar Luas Tulis Ayat Komrad Rakyat, Cuma Nyatakan Sumber Anda Bagi Memudahkan Rujukan. Saya Juga Mengharapkan Agar Teman-teman Tidak Melupakan Saya, Seorang Durjana Dan Lalai Ini Dengan Do'a-do'a Kebaikan. Moga Diredhai Tuhan. Terima Kasih Sebanyaknya..!
Wadah penulisan maya demi menyebar dan membudayakan kebenaran serta memberi kesedaran sekaligus pemangkin kebangkitan kepada massa. Komrad Rakyat menyokong kebebasan, keadilan sosial, sikap hormat dan kesaksamaan massa sekaligus menentang segala bentuk penindasan, rasuah, ketidakadilan dan prejudis merangkumi perkara-perkara agama, politik dan sosial.